قديم 05-07-2010, 05:13 AM   رقم المشاركة : 2 (permalink)
مستر داتا بيز

الصورة الرمزية مستر داتا بيز

مستر داتا بيز غير متواجد حالياً

إحصائية الترشيح

مستر داتا بيز is on a distinguished road

والله كلام عسل اخى سبحان الله كانت فين النصائح دي من زمان
بالفعل الحمد لله انا بدائت اتعلم سيكوال والحمد لله بدائت اتقنها وبدائت اكتشف ثغرات واتقنها

وانا اعترف ان الاخ فولكانو هو استاذ لي فى هذا المجال والله يشهد على هذا

ثانيا
انا لما اجي اكتب موضوع عن انى اكتشفت ثغرة موقع وجيبت اليوزر والباسورد
وباجى الاقى الباسورد عند الهاش بقول الله يصبرنى بتعقد من فك الهاش وبتعقد منه نهائى جربت مواقع كتير فى فك الهاش
وجربت برامج ملهاش عدد فى فك الهاش
معرفش انا حاسس ان الهاش ده حاجه ملهاش حل ولا ايه للعلم فى غيرى بيفكو الهاش فى اقل من دقيقه بس سبحان الله ما حد بيقولنا على هذا الموضوع يقولك الموضوع ده برايفت

طيب طالما هوا برايفت دخلت ام المنتدي وعمال تبرطع فيه شمال ويمين ولما نيجى نسئلك تقول برايفت ؟
يبقى الابدى انك تخرج بره المنتدي خالص طالما انه برايفت وشىء خاص بيك
وللعلم من قطع علما الجمه الله بلجام من نار يوم القيامه

ولكن بعض الناس تحب انها تكون الكبيره فى هذا المجال ولكن انا اخى سوف اقلك كلمه

انا مبرمج بلغة الدلفى والفيجوال بيسك دوت نت

اشتغلت كتير فى المجال ده ياما عملت برامج لله ما اخدت شلن
فى الاخر لقيت نفسى ما بفيد الناس برضه لانى بعمل برامج الناس تستخدمها فى ما يغضب الله
توجهت الى المواقع لقيت مواقع تسب النبى صلى الله عليه وسلم
وتسب الاسلام
ايضا مواقع الشيعه
ومواقع اليهود
والاسرائيليين بالاخص كله نازل فى الاسلام
سبحان الله
قولت ابداء اتعلم حاجه ادور فيها على انى اتعلمها واقدر ابداء بيها المجال
سئلت ناس المفروض انهم كبراء فى الهاكر على ما سمعت
وبعدين اخى دعنى اصحح مفهوم كلمة هاكر لان الكلمه دي صارت على لسان الى رايح والى جاي وخلاص الناس اقتنعت بانها هي دي الكلمة الصحيحه
اخى انا لما تعلمت دلفى والشغلات دي
بدائت اعرف ما معنى البرمجه لغه واتقانا وتفاعليا
كلمة هاكر ليس كلمه حقيقه بل هي تطلق على مجموعه من الناس يقولون ولا يفعلون ما يقولوه
وهذا استناد الا اقوال كثير من الهاكر الاخرين الاجانب لانهم من اخترع هذه الكلمه وصارو يضحكون على العرب لما عرفو انهم يستخدمو لفظ هاكر بانه الكلمة الصواب فى هذا العالم

بعدها اثناء دراستى لهذه المجالات فى البرمجه لقيت ان الكلمه الحقيقة للمفهوم هاكر هي (كراكرز ) وهي تطلق على المبرمجين الذين يعرفون البرمجه لغه واتقان وتفاعليا
ما اريد ان اطول عليك اخى
المهم انى دخلت هنا هذا المنتدي الذى شدنى ليه فيما يقدم
وبدائت اتعلم وافهم ما هو الطريق الصحيح فى بدئى الى طريق الكراكرز
والحمد لله بدائت اتقن الاس كيو ال بامانه وشرف وكل من يسئلنى عن شىء فى الاس كيو ال ان عرفت السؤال اجيبه وان لم اعرفه اقوله لا اعرف لانى لسه مبتدئ وان شاء الله احترف هذه الدورة الذى قدمها اخونا الحبيب فولكانو

واقدم شىء يفيد الناس وتصور اخى لحد اليوم مش لاقى شىء افك بيه الهاش ما رضيت انقل على موضوع غير الهاش
لانى خلاص اخدت الى قبل الهاش وعرفت الطريق الى قبل الهاش اجي عند الهاش واقف
وانا عاهدت نفسى انى ما اترك شىء الا لما اعرفه للاخر وابداء اتعلم عليه وان كان صعب فاصبر حتى ما يجي اليوم واعرفه
هذا ما هو فى ذهنى وارجو انى ما اكون قد اطلت عليك اخى الكريم وشكرا لكل الاخوة القائمين على هذا الموقع
واسئل الله ان يستخدمنا فى طريق نصرة الاسلام والحق وان ناخذ بثأر النبى صلى الله عليه وسلم من كل معتدي عليه وعلى حرمته الشريفه

وبارك الله فيك اخى مرة اخرى على موضوعك الاكثر من رائع
ولا بد ان يثبت هذا الموضوع حتى يكون هو مقدمة لكل من يريد ان يتعلم الهاكررز اسف ....... الكراكرز

تحياتى والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخوك مستر داتا بيز